Bibliotoop

Welkom bij Bibliotoop

Woon je in Eindhoven? Ontdek dan Bibliotoop in jouw buurt.
Bibliotoop is volop in ontwikkeling. In Tongelre kun je ons al bezoeken aan de Bloemfonteinstraat 62. Je kunt hier terecht voor een kop koffie, een praatje, het lezen van de krant of het lenen van een boek. We organiseren hier samen met kernpartners en inwoners ook allerlei activiteiten. Van Open Soep tot Klik & Tik en Ouder- en Kindochtend. We organiseren ook al veel activiteiten in Gestel, Woensel-Noord en Woensel-Zuid. Stratum en Strijp volgen later.

Wil je weten wat er op de agenda staat? Maak hieronder de keuze voor jouw stadsdeel.

Heb je zelf een goed idee? Wil je samen met je buren iets organiseren? Ook dat kan. Stuur jouw idee naar hallo@bibliotoop.nl of neem contact op met het Bibliotoop Team van jouw stadsdeel.

Voel je welkom!

Bibliotoop Woensel-Zuid