Bibliotoop Tongelre

Een plek waar jij je thuis voelt

Woon je in Tongelre? Ontdek dan Bibliotoop Tongelre aan de Bloemfonteinstraat 62!

Bibliotoop Tongelre is een plek waar je welkom bent om een kopje koffie of thee te drinken, een praatje te maken, de krant te lezen of een boek te lenen. Ook kun je er studeren, hulp krijgen bij huiswerk, bij het regelen van je financiën of het verbeteren van de Nederlandse taal. Ook organiseren we allerlei leuke creatieve en gezellige workshops voor kinderen en volwassen. Je vindt alle activiteiten in onze agenda.

Wil je meer weten over Bibliotoop? Kijk op Bibliotoop.nl. En heb je zelf een goed idee? Wil je samen met je buren iets organiseren? Neem dan contact op met ons. We horen graag van je.

Bibliotoop Tongelre
Bloemfonteinstraat 62
5642 EH Eindhoven

• Dinsdag van 09.30 tot 17.00 uur
  • Woensdag van 09.30 tot 17.00 uur
  • Donderdag van 09.30 tot 17.00 uur

Team Bibliotoop Tongelre

Mirjam van Gogh is Community Librarian voor Bibliotoop Tongelre. Samen met inwoners en netwerkpartners geeft Mirjam de Bibliotoop vorm. Ze organiseert alle activiteiten en doet dat met veel enthousiasme. Ze staat graag open voor nieuwe ideeën en samenwerkingen.

Annet Nooijen is Buurtaanjager voor Bibliotoop Tonglere en heeft contacten met inwoners, lokale ondernemers, verenigingen en (sociale) organisaties.

Contactgegevens

Wil jij als inwoner iets betekenen voor Bibliotoop Tongelre of heb je vragen? Neem dan contact op met Mirjam van Gogh.

Mail: mvgogh@bibliotheekeindhoven.nl

Wil je meedenken over de toekomst van Bibliotoop Tongelre of ideeën delen? Neem dan contact op met Annet Nooijen.

Mail: a.nooijen@bibliotheekeindhoven.nl

Voor algemene vragen over Bibliotoop kun je een mail sturen naar: hallo@bibliotoop.nl

Volg je ons al?

Vrijwilligers gezocht

Ben je enthousiast en betrokken bij jouw buurt? Ga aan de slag als vrijwilliger!

Er is ruimte voor: gastvrije vrijwilligers die de bezoekers welkom heten; voorleesvrijwilligers; begeleider van computercursus Klik & Tik; hulp bij huiswerk; vrijwilliger met affiniteit met taal.

Iets voor jou? Mirjam vertelt je graag meer.

Mail Mirjam

Word lid

Bij Bibliotoop Tongelre kun je ook lid worden! Met onze drie abonnementen vind je altijd een die bij jou past! Bovendien kun je bij alle vestigingen terecht; de Bibliotheek Eindhoven, de Bibliotheek Best, de Bibliotheek Waalre en in (toekomstige) andere Bibliotopen in de diverse stadsdelen.

Word lid