Geluksplek

Plek van geluk

De grootste, rustigste en meest inspirerende ontmoetingsplaats van de stad. Dat is de Bibliotheek. Met de motto’s ‘Ontwikkeling voor iedereen’, ‘Het Kompas voor de Toekomst’ en ‘De hele stad wordt er beter van’ zorgt de Bibliotheek voor prikkelende informatie en gezellige hoekjes. Zoek je plekje in ‘De Groene Wereld’ voor alles over geluk.

Een goed boek laat je anders naar de wereld kijken. Wie van boeken houdt, houdt van mensen. Dit is de beste plek voor een afspraak vergezeld van lekkere koffie. Hier voel ik me thuis en kom ik tot rust. Zoveel informatie om te groeien en bij te leren. Samen dromen met de personages in een boek.

De Geluksplekken in Eindhoven zijn een initiatief van Fontys Hogescholen en Parktheater Eindhoven in samenwerking met Geluksambassadeur Leo Bormans. De inwoners van Eindhoven hebben talrijke geluksplekken genomineerd in hun stad. Klik op de knop voor meer informatie en de selectie van de 25 meest bijzondere ‘Plekken van Geluk’ in onze stad.

Meer geluksplekken

De Bibliotheek Eindhoven