IT stagiair

(MBO 3/4) bij Bibliotheek Eindhoven

Wat ga je doen?

Je bent het 1e lijns aanspreekpunt voor de afdeling IT. Dagelijks nemen collega’s contact met je op omdat ze een IT-gerelateerde vraag hebben die ze niet zelf kunnen oplossen. Dit betekent dat je het volgende gaat doen en leren:

• Het aannemen, doorvragen, prioriteren en registreren van incidenten en verzoeken
  • Het telefonisch en remote uitleg geven aan eindgebruikers;· Het (proactief) oplossen van incidenten of verder verwijzen. Dit kan intern of een opdracht aan een externe partij
  • Het zorgdragen voor terugkoppeling naar eindgebruikers van de status van afhandeling en oplossing(en)
  • Het escaleren van incidenten met grote impact of die frequent voorkomen
  • Het escaleren van incidenten waarvoor tijd, capaciteit en/of kennis ontbreekt
  • Installatie van nieuwe hardware met de voorgeschreven configuratie en software
  • Het beheer en onderhoud van deze apparatuur.

Daarnaast ga je samen met je Stagebegeleider van de Bibliotheek onderzoeken welke extra opdracht je gaat oppakken. Uiteraard word je hierbij begeleid en kijken we samen naar jouw talenten die passen bij de uitvoering van deze opdracht.

Handig om te weten

Duur stageopdracht: 6 maanden
Uren per week: minimaal 24-36
Startdatum: augustus/ september 2024
Je ontvangt een stagevergoeding van bruto € 227 (36 uur)
De kennismakingsgesprekken vinden plaats juli en augustus

Talenten en kwaliteiten die we zoeken

• Je talent plannen en organiseren zet je graag in
  • Je werkt gestructureerd
  • Je bent praktisch ingesteld, hands-on mentaliteit
  • Je sterke sociale communicatievaardigheden benut je graag
  • Het spreekt voor zich dat je proactief bent.

Informatie over de Bibliotheek Eindhoven

Bij het woord ‘bibliotheek’ denken veel mensen nog steeds aan een gebouw vol boeken. Wij zien onszelf als ontwikkelaar van mensen. In de breedste zin van het woord. We hebben bibliotheken in Best, Eindhoven en Waalre en zijn actief op zo’n 80 basisscholen en kinderopvanglocaties. In Eindhoven ontwikkelen we de komende jaren zes stadsdeelbibliotheken. Wij helpen mensen om het beste uit zichzelf te halen. De ontwikkeling van mensen staat hoog in het vaandel, zowel voor onze medewerkers als de mensen in de regio Eindhoven. We werken op stedelijk, regionaal en provinciaal niveau nauw samen met allerlei partners, inclusief het bedrijfsleven.

Interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatie via werken@bibliotheekeindhoven.nl
Heb je nog vragen? Bel of mail dan naar Hannie Bult, 06-45212315 of via h.bult@bibliotheekeindhoven.nl