Bibliotoop Gestel

Een plek waar jij je thuis voelt

Woon je in Gestel? Ontdek dan Bibliotoop!

Bibliotoop Gestel is volop in ontwikkeling. We hebben nog geen vaste locatie. Wel organiseren we al allerlei activiteiten. Van workshops voor kinderen en volwassen tot Informatiepunt Digitale Overheid. Je vindt alle activiteiten in onze agenda.

Wil je meer weten over Bibliotoop? Kijk op Bibliotoop.nl. En heb je zelf een goed idee? Wil je samen met je buren iets organiseren? Kijk onder aan de pagina voor de contactgegevens.

Team Bibliotoop Gestel

Loni Steevensz is Community Librarian voor Bibliotoop Gestel. Samen met inwoners en netwerkpartners geeft Loni de Bibliotoop vorm. Ze organiseert alle activiteiten en doet dat met veel enthousiasme. Ze staat graag open voor nieuwe ideeën en samenwerkingen.

Margot Lasance is Buurtaanjager voor Bibliotoop Gestel en heeft contacten met inwoners, lokale ondernemers, verenigingen en (sociale) organisaties.

Contactgegevens

Wil jij als inwoner iets betekenen voor Bibliotoop Gestel of heb je vragen? Neem dan contact op met Loni Steevensz.

Mail: l.steevensz@bibliotheekeindhoven.nl

Wil je meedenken over de toekomst van Bibliotoop Gestel of ideeën delen? Neem dan contact op met Margot Lasance.

Mail: m.lasance@bibliotheekeindhoven.nl

Voor algemene vragen over Bibliotoop kun je een mail sturen naar: hallo@bibliotoop.nl

Volg je ons al?

Vrijwilligers gezocht

Ben je enthousiast en betrokken bij jouw buurt? Ga aan de slag als vrijwilliger!

We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om voor te lezen, te helpen om leuke activiteiten te organiseren en naar mensen die affiniteit hebben met taal.

Iets voor jou? Loni vertelt je graag meer.

Mail Loni